Wednesday, September 15, 2010

selamat hari raya..wee

Selamat hari raya kepada seluruhh umat Islam, maaf zahir dan batin..kepada yang mengenali diri ini..or pernah kenal untuk beberapa minit, hari ke..minta di halalkan semua..huhu.. http://www.smileycodes.info


baju raya..hurmm...
sy sekeluarga x pernah nk boria..each member pun different color dipakai..cuma kadang2 rona ada sama..
nk dijadikan cerita yg x berapa nk menarik..
Hari raya pertama..sy menangis!! http://www.smileycodes.infosebab bj raya sy warna putih..masalah ke tu?..
sambung blk cerita..putih.. (sgt terang!!)/(nmpak fat lg)http://www.smileycodes.info.tp sy telah menguatkan hati untuk memakainya.hahaha..tadaa..sy pakai juge..keh3..pastu rs ok je..untuk seketika..then rs ko..ok..ko..ok..sebab at least ada black color di kepala..tudung fav tuhh..eiei kata taik cicak..cessss..haha..xkira..
everyday sy pakai tudung hitam..n itulah satu2 nya tudung hitam ku..tp 'ia' semakin tua..n sy perlu tudung baru..
(xpaham2 lg ke?)



sy, jarang org dtg ke rumah..urm (kawan2 sy) kerana sy xbg depa mai?haha..lgpun x ramai kwn lol...tp sy suka pi umah org..kenduri kawin ke..makanan memang..ffuuuhh..(adakah sebab free?)..hahhaha..tp kadang sy malas juga..sebab sy lazy..

today..buat kek batik..ada permintaan..haha..mcm sedap sgt..hei..xprcy ke sedap? leftenan muda 3102809..mari kita lawan nnt k?sape ag sdap..http://www.smileycodes.info

Saturday, July 10, 2010

on sales!!!

jumbo mambo..rm 5.30 each..adding name Rm 6.30..(5 huruf max)walla..tp..apa2 bleh bwk bincang dong
roger sy untuk maklumat lanjut..wee


mine
Sold to Nazreena~thankyou2

Sold--Azian..Thankyou2
Thankyou2--Aisyah Azazi~hee

Thankyou~Isabella viola Paul
Thankyou~Kaviyarasi Selmony..wee
Thankyou2~dora Abdurahim..
Mine..haha


on sales!!!

bag..bag..
Rm 26.00
lining Black
2 small pocket
limited..haha
size..lupa..nnt cek again
handle:24
Rm 16.00
2- infront pocket
exclude lining
size and handle..nnt recheck again..waaa

kota belud..sabah

Thursday, July 1, 2010

hari last keje

hari last keje..Terdatang awal giler plak

..sume nye kosong n belum bukak